پنل اینستاگرام رایگان کدام است؟ و در استفاده از آن ها باید چه نکاتی را در نظر داشت؟ حتما با اهمیت و نقش داشتن لایک و فالوور زیاد برای جلب نظر کاربران و به دست آوردن اعتماد آن ها آشنا هستید. راه های بسیاری برای کسب فالوور و لایک وجود دارند. انجام کارهایی مانند استفاده از پنل های اینستاگرام پولی، تولید محتوای با کیفیت و پیوسته و در آخر استفاده از پنل اینستاگرام رایگان را می توان از پر استفاده ترین راه های به دست آوردن لایک و فالوور در این شبکه اجتماعی دانست. در این مقاله شما را با چند مورد از بهترین و محبوب ترین پنل های رایگان اینستاگرام آشنا و همچنین به چند نکته مهم درباره این پنل های رایگان اشاره خواهیم کرد.


را مطالعه نمایید.


پنل اینستاگرام رایگان چیست؟

پنل اینستاگرام رایگان اپلیکیشن ها، سایت ها و به طور کلی بسترهایی هستند که سرویس ها و خدمات گوناگون برای رشد اکانت و گسترش بازاریابی کسب و کار در اینستاگرام


را به شما ارائه می دهند.


مزیت استفاده از پنل اینستاگرام رایگان

استفاده از پنل اینستاگرام رایگان را می توان راحت ترین راه کسب فالوور، لایک و ویو دانست. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها، برندها و مشاغل از این پنل ها، به خصوص در ابتدای شروع کار در اینستاگرام، برای افزایش تعداد فالوورهای خود در این شبکه اجتماعی استفاده می کنند. در آخر مهم ترین دلیل استفاده از این پنل ها را می توان رایگان و بدون هزینه بودن آن ها دانست.


پنل رایگان اینستاگرام


با وجود این مزایا چرا بسیاری پنل های رایگان اینستاگرام را به صاحبان و مدیران کسب و کارها توصیه نمی کنند؟


مهم ترین دلیل عدم استفاده از انواع پنل های رایگان اینستاگرام این است که این پنل ها، فالوورها و لایک های فیک به همراه می آورند. به همین دلیل این فالورها، لایک ها و ویوهای به دست آمده معمولا دچار ریزش می شوند.


علاوه بر این مسئله ممکن است استفاده از این پنل ها باعث بسته شدن اکانت instagram کسب و کار شما شوند. به همین دلیل پیش از معرفی پنل های رایگان اینستاگرام؛ در ادامه ابتدا به چند نکته مهم که باید پیش از استفاده از این پنل ها بدانید اشاره خواهیم کرد.


نکات مهم استفاده از پنل اینستاگرام رایگان

پنل های رایگان اینستاگرام رسمی نیستند و توسط اینستاگرام شناسایی می شوند. درواقع می توان گفت اغلب این پنل ها غیر قانونی هستند. به همین دلیل اگر قصد استفاده از پنل اینستاگرام رایگان را دارید بهتر است ابتدا یک اکانت مجزا ساخته و با آن وارد سایت هایی که فالوور و لایک رایگان ارائه می دهند شوید.


• با کمی احتیاط می توان استفاده خوبی از پنل های رایگان اینستاگرام داشت.


• بسیاری از این پنل ها، خود در ابتدا به شما پیشنهاد می کنند که یک پیج بی اهمیت بسازید و با آن وارد پنل شوید. پس از وارد شدن میتوانید username اکانت اصلی اینستاگرام خود را برای به دست آوردن لایک و فالو وارد کنید.


اکثر پنل های رایگان علاوه بر لایک و فالو می توانند برای شما بازدید استوری و IGTV نیز به ارمغان آورند. اینکه کدام یک از خدمات ارائه شده این پنل های خرید اکسپلور اینستا برای کسب و کار شما بهتر است، بستگی به استراتژی شما در بازاریابی شبکه های اجتماعی دارد.


معرفی پنل های رایگان اینستاگرام


پنل های اینستاگرام غیر رایگان

اگر نمی خواهید فالوورهای فیک به دست آورید بهتر است از پنل های اینستاگرامی پولی استفاده کنید. این پنل ها با وجود هزینه ای که از شما میگیرند اغلب هم ضمانت عدم ریزش لایک و فالوور را می دهند و هم فالوورهای واقعی دارند.


• بسیاری از پنل های رایگان اینستاگرام به هدف هک کردن اکانت شما ساخته شده اند. به همین دلیل اگر دانش و شناخت کامل از مسائل امنیتی در شبکه اجتماعی به خصوص اینستاگرام ندارید بهتر است از این پنل ها استفاده نکنید.


چند مورد از محبوب ترین و کاربردی ترین پنل های رایگان اینستاگرام

اغلب پنل های رایگان اینستاگرام که در ادامه معرفی خواهیم کرد خارجی هستند. البته وب سایت بعضی از آن ها کاملا فارسی بوده و به شکل نمایندگی یک شرکت خرید اکسپلور اینستا خارجی فعالیت می کنند. همچنین استفاده از آن ها بسیار ساده و راحت است.


• اغلب پنل های اینستاگرام معرفی شده، خدمات پولی و رایگان برای شبکه های اجتماعی غیر از اینستاگرام را نیز ارائه می دهند.


این مقاله به هیچ عنوان به معنای پیشنهاد و یا تایید استفاده از پنل اینستاگرام رایگان از طرف ما نیست. فراموش نکنید که محتوا است که پادشاهی می کند. پیشنهاد ما تولید محتوا و استفاده از این شبکه اجتماعی، با توجه به الگوریتم های آن است.


پنل famoid

یکی از مهم ترین مزیت های پنل اینستاگرام famoid این است که این پنل نیازی به رمز عبور اکانت اینستاگرام شما ندارد. در این پنل اینستاگرام رایگان تنها کافی است ایمیل و آدرس پیج اینستاگرام خود را وارد کنید. پس از تایید ایمیل این پنل به شما 25 فالوور رایگان ارسال خواهد کرد.


پنل مستر اینستا (Mr. Insta)

این سایت یک پنل خارجی کاملا رایگان است. با استفاده از پنل مستر اینستا به شکل کاملا رایگان دنبال کننده و لایک به دست خواهید آورد. اگر یک کسب و کار جدید هستید و یا تازه در شبکه های اجتماعی شروع به فعالیت کرده اید این پنل می تواند در رشد سریعتر اکانت اینستاگرام کسب و کارتان به شما کمک کند.


پنل های اینستاگرام


پنل وب سایت TurboMedia.io

استفاده از این پنل اینستاگرام رایگان و بسیار ساده است. همچنین این پنل سرعت عمل خوبی دارد. البته خدمات این سایت تنها شامل افزایش لایک و فالوور در اپلیکیشن اینستاگرام است. در این پنل خارجی هم می توانید از خدمات پولی، و هم خدمات رایگان استفاده کنید. با استفاده از خدمات این پنل اینستاگرام رایگان، هر 48 ساعت 10 فالوور و همچنین 10 لایک رایگان اینستاگرام دریافت خواهید کرد.


پنل سوشیال فالو (Social Follow)

Social Follow از جمله امن ترین پنل های رایگان اینستاگرام است. همچنین این پنل خارجی برای ارائه خدمات نیازی به پسورد اکانت اینستاگرام شما ندارد. خدمات این پنل، تنها شامل افزایش تعداد فالوور اکانت شما در اینستاگرام است. تنها با وارد کردن نام کاربری اینستاگرام خود در این وب سایت و سپس تایید ایمیل خود، می توانید به شکل رایگان از سوشیال فالو دنبال کننده دریافت کنید.


پنل وب سایت useviral.com

از جمله پنل هایی است که بیشترین سرویس و خدمات را ارائه می دهند. خدمات این وب سایت علاوه بر خرید لایک و فالوور شامل موارد دیگری مانند خرید ویو استوری، خرید لایک استوری، خرید سیو اینستاگرام، خرید کامنت و بسیاری از خدمات متنوع دیگر در این شبکه اجتماعی است.


پنل igtools

اصلی ترین امکانات و خدمات پنل اینستاگرام رایگان igtools را می توان افزایش لایک، کامنت و بازدیدهای استوری دانست. عیب بزرگ این پنل این است که از شما نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام تان را خواهد خواست. به همین دلیل بهتر است حتما برای دسترسی به این پنل و دیگر پنل های رایگان اینستاگرام نظیر آن، از اکانت های بی اهمیت و غیر واقعی خود استفاده کنید.


.پنل اینستاگرام


پنل igpanel

این سایت از نمونه های خوب پنل های رایگان اینستاگرام به خاطر داشتن امکانات زیاد و سرعت بالای ارائه خدمات است. از خدمات این وب سایت می توان به افزایش فالوور، کامنت، لایک، خرید بازدید اینستاگرام و امکان جالب گردونه شانس آن اشاره کرد. گردونه شانس این پنل، به شما امکان دو برابر کردن اعتبارتان در این سایت را می دهد.